כמפתחי הדרכה, תפקידנו לייצר תוכן איכותי שבתוכו מרכיבי פיצוח שיאפשרו אפקטיביות בלמידה. זוהי עבודת נמלים יסודית ובסופה מוצר למידה מדוייק ללומד. המרכיב הויזואלי המושך, מאפשר ללומדים להבין, ללמוד, ולזכור את האינפורמציה המוצגת. כידוע, תשומת הלב של הלומדים לא ברורה מאליה בתוך רצף המידע הקיים בימנו, ולכן הנושא חשוב פי כמה.… קרא/י עד →
אנו נמצאים במרוץ תמידי אחר הטכנולוגיות העדכניות ביותר, המרשימות ביותר, עם העטיפה המרשימה והנוצצת ביותר. באיקאה מצאו דרך יצירתית לאפשר לנו להתבונן על התופעה הזו מנקודת מבט קצת אחרת… אז מתי נחליט להשתמש בפתרונות למידה "קלאסיים" ? קורה שאנחנו "מסתנוורים" מכלי טכנולוגי חדשני ולא מתמקדים במה שבאמת חשוב בפיתוח,… קרא/י עד →
תוכנות בינלאומיות רבות אינן תומכות בשפה העברית. כאשר אנו רוצים לבנות איתן כלי הדרכה הן לעתים גורמות להיפוך של אותיות במילים עצמם, לדוגמה "תוחתפמ" במקום "מפתחות" או היפוך של המילים במשפט, לדוגמה "שעובדים הדרכה פתרונות" במקום "פתרונות הדרכה שעובדים". לכן פיתחנו עבורכם את "הופך הטקסט של מפתחות" שיסייע לכם להמיר… קרא/י עד →
פוסטר מדעי צריך להעביר את המידע המעמיק מהמחקר שלכם באופן מזמין ופשוט שיאפשר את הבנת המחקר גם למי שמעולם לא הכיר אותו לפני. הפוסטר משמש כמו עטיפת ספר למחקר. בנייה נכונה של הפוסטר תמשוך את הקהל לקרוא את הפוסטר, והמחקר שלכם יהנה מחשיפה נוספת. תוכלו לקרוא כאן על הטיפים שהוצגו… קרא/י עד →